تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 19:12 | نویسنده : mahdi

هفته ی هفدهم لیگ برتر با انجام شش بازی  پنج شنبه برگزار شد که در مهمترین دیدار ذوب آهن حتی در اصفهان هم حریف مهرام نشد و این بازی با نتیجه ی 79 بر 71 به سود مهرام به پایان رسید.این در حالی بود که ذوب آهن در دیدار رفت هم نتیجه را به مهرام واگذار کرده بود.

در دیگر دیدار ها پتروشیمی بندر امام به راحتی و با نتیجه ی قاطعانه ی 101 بر 52 از سد استقلال زرین قشم گذشت.

در قزوین شاگردان محمد رضا اسلامی پذیرای دانشگاه آزاد بودند. این بازی در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد که در پایان دانشگاه آزاد توانست با نتیجه ی 72 بر 57 فولاد هفت الماس قزوین را از پیش رو برداد.

فولاد ماهان سپاهان که هفته ی پیش بازی را به حریفش واگذار کرده بود توانست 68 بر 63 از سد همیاری زنجان گذشت.

و در نهایت افرا خلیج فارس در مقابل شهر داری گرگان کاری از پیش نبرد و بازی را با نتیجه ی نزدیک 71 بر 73 به حریفش واگذار کرد.



تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 20:59 | نویسنده : mahdi

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال ایران با برگزاری شش دیدار به پایان رسید که این رقابت ها با پیروزی صدر نشینان همراه بود.

در این میان تیم مهرام تهران توانست با نتیجه ی نزدیک 69 بر 65 از سد فولاد ماهان بگذرد.در دیگر دیدار ها دانشگاه آزاد توانست با

نتیجه ی 75 بر 69 بر همیاری زنجان غلبه کند.پتروشیمی ماهشهر با نتیجه ی 69 بر 67 تیم جوان افرا خلیج فارس رو مغلوب کرد.

شهرداری گرگان50 بر 77 مغلوب ذوب آهن اصفهان شد.فولاد هفت الماس قزوین 77 بر 81 نتیجه را به استقلال زرین قشم واگذار کرد و

در نهایت پتروشیمی بندر امام تیم صدر جدولی رقابت ها توانست با نتیجه ی 88 بر 59 نیروی زمینی تیم یازدهم جدول را شکست دهد

و به صدر نشینی خود ادامه دهد.



تاريخ : یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, | 12:4 | نویسنده : mahdi

رقابت های لیگ حرفه ای NBA بامداد شنبه در حالی برگزار شد که تیم اوکلا هما بانتیجه ی 127 بر 121 میهمان خود گلدن استیت را با شکست بدرقه کرد.این بازی شاهد ثبت رکوردی جدید نیز بود که توسط کوین دورانت به ارمغان رسید.کوین دورانت فوروارد ملی پوش تیم اوکلاهما در این بازی به تنهایی 54 امتیاز گرفت و علاوه بر آن این بازیکن 4ریباند،6 پاس گل و1 بلاک شات هم داشت.اوکلاهما در این بازی تمامی دقایق از حریف خود پیش بود و فقط  کوارتر آخر بازی را با نتیجه ی 30 بر 26 به حریف خود واگذار کرد که در پیروزی آنها تاثیری نداشت.

اما در رقابتی دیگر لس آنجلس لیکرز که مدت ها بود که روی نوار باخت افتاده بود توانست با حرکتی غیره منتظره میزبان خود بوستون سلتیکس  را شکست دهد.در این بازی پائوگاسول سنتر اسپانیایی تیم لس آنجلس لیکرز موفق شد با کسب 24 امتیاز و 13 ریباند دبل دبل خود را ثبت کند.همچنین  این بازی کن توانست 6 پاس منجر به گل را نیز در امار خود ثبت کند.

نتایج دیگر رقابت ها به شرح زیر است:

فیلادلفیا 86-میامی هیت 101

نیویورک 95-لس آنجلس کلیپرز 109

اورلاندو مجیک101-شارلوت111

تورنتو رپتوز 94 - مینه سوتا تیمبر وولوز 89

واشنگتون 96 - شیکابولز 93

دیترویت پیستو نز 89 - یوتا جاز 110

ممفیس 91 - ساکرامنتو 90

فینیکس 107 - دالاس 110



تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:, | 19:22 | نویسنده : mahdi

خبرگزاری فارس: شکست اوکلاهاما مقابل یاران سابق حدادی/ لیکرز باز هم باخت

در ادامه ی رقابت های NBA  اوکلاهما سیتی تیم سوم کنفرانس غرب میزبان ممفیس گریزلیز بود که یاران سابق حامد حدادی موفق شدند با نتیجه ی نزدیک 90 بر 87 یک پیروزی ارزش مند خارج از خانه بدست آورند.

در دیگر بازی های این لیگ لس آنجلس لیکرز که چند وقتی است که روی نوار باخت افتاده مقابل کلیولند تن به شکست داد.این بازی که در زمین لیکرز برگزار شد با نتیجه ی نزدیک 120 بر118 به سود کلیولند به پایان رسید.

در دیگر بازی ها نیز نیویورک با نتیجه ی 108 بر 98 مغلوب شارلوت شد و همچنین ایندیانا با نتیجه ی 116 بر 98 در برابر ساکرامنتو به برتری دست یافت.



تاريخ : دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, | 20:0 | نویسنده : mahdi

امروز دوشنبه 23 دی ماه 1392 مسابقات هفته چهاردهم لیگ بر تر بسکتبال ایرا ن پی گیری شد که در مهم ترین دیدار ها دانشگاه آزاد در مقابل شهرداری گرگان بانتیجه ی  نزدیک 60 بر 59  به برتری رسید.این در حا لی بود که دانشگاه آزاد نیمه اول را با نتیجه ی 31 بر 21 بازنده به رخت کن رفته بود. اما در نیمه ی دوم بازی، شاگردان مهران حاتمی با روحیه ای بسیار خوب به میدان آمدند وبا بازی ای زیبا و جذاب وبا درخشش ابراهیما تامس سنتر سیه چرده تیم دانشگاه آزاد وبه یومن پرتاب های 3 امتیازی کوارتر سوم  را با 10 امتیاز برتری به پایان رساندند. در کوار تر چهارم بازیکنان تیم شهر داری گرگان در صدد جبران نتیجه به میدان آمدند اما بازهم با در خشش ابراهیما تامس ومحمد جمشیدی و دیگر بازیکنان تیم دانشگاه آزاد،تیم شهرداری گرگان کاری از پیش نبرد و سرانجام بازی را وا گذار کرد.


 
ASHM0193
 

در دیگر مسابقات تیم فولاد هفت آلماس قزوین در قزوین به پیروزی ارزشمندی دست یافتند.شاگردان محمدرضا اسلامی توانستند با نتیجه ی 63 بر 60 همیاری زنجان را شکست دهند و با دو پله صعود رده ششم جدول را از آن خود کنند.

در تهران تیم افرا خلیج فارس میزبان پتروشیمی بندر امام بود که نتوانست از عهده ی مدافع عنوان قهرمانی دور قبل رقابت ها بر آید و با نتیجه ی 98 بر 56 مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

اما در قشم تیم استقلال زرین قشم با وجود بازی خوب و زیبا نتوانست مانع پیروزی مهرام تهران گردد واین بازی با نتیجه ی نزدیک 79 بر 72 به سود مهرام به پایان رسید.

در ماهشهر تیم پتروشیمی ماهشهر میزبان فولاد ماهان بود که در نهایت این اصفهانی ها بودند که با دست پر و 2 امتیاز شیرین به اصهان باز گشتند. این بازی با نتیجه ی 73 بر 68 به سود فولاد ماهان خاتمه یافت.
 
 


 



تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, | 15:55 | نویسنده : mahdi

در ادامه رقابت های لیگ NBA بامداد امروز تیم دالاس میزبان نیو اورلینز بود که این باز با نتیجه ی 110 بر107 به سود تیم دالاس به پایان رسید.در این بازی درک نوویتزکی با کسب 40 امتیاز و 4 ریباندو4 پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

در دیگر دیار های امروز نیویورک با نتیجه ی 102 بر 92 ماقبل  فیلا دلفیا به پیروزی دست یافت. در این باز کارلو آنتونی بار ها با بازیکنان تیم حریف به کری خوانی پرداخت.او همچنین با کسب 18 امتیاز و9 ریباند و 7 پاس منجر به گل شب نسبتا خوبی را سپری کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, | 15:35 | نویسنده : mahdi

بیست و پنجمین دوره ی رقابت های بین المللی دبی در امارات بر گزار گردید که نتایج این تورنمنت به شرح زیر است:

آرامکس اردن88-82 الاهلی لیبی

الاهلی امارات79-66 النصر لیبی

تیم ملی امارات76-90 and1 آمریکا

در این روز تیم ملی مصر استراحت کرد.

در جدول رده بندی این بازی ها پس از انجام سه بازی تیم الاهلی امارات با 6 امتیاز در صدر و تیم ملی امارات با5 ومصر با 4 امتیاز دوم و سوم هستند.



تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, | 15:19 | نویسنده : mahdi

live

دیدار بین تیم های دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان از سری مسا بقات هفته ی چهاردهم لیگ بر تر بسکتبال ایران دوشنبه 23 دی ماه 1392 ساعت 15:20 به صورت زنده از شبکه ی سه سیما پخش خواهد شد.این بازی در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار خواهد شد.همچنین دیدار تیم های  استقلال زرین قشم و مهرام تهران به صورت مستقیم در ساعت16:00 از رادیو ورزش پخش خواهد شد.



تاريخ : شنبه 21 دی 1392برچسب:حواشیNBA, | 20:13 | نویسنده : mahdi

جریمه 50 هزار دلاری بخاطر بند کفش!

حتما می دونین که لیگ NBA قوانین سخت و خاص خودش را دارد.طبق این قوانین بازیکنان و مربیان شاغل در NBA حق ندارند حتی در صفحات اجتماعی هر حرفی را بزنند.این یعنی نظم و انظباط در حرفه ای ترین سطح بسکتبال جهان حرف اول را می زند.

جیمز آر اسمیت بازیکن تیم نیویورک در یکی از بازی های تیمش با بند کفش باز به زمین آمد که مسولین بر گزاری بازی به او تذکر دادند اما او بدون توجه به این تذکرات در بازی بعدی تیمش نیز باز هم با بند کفش باز به زمین آمد که این امر موجب شد او به پرداخت

جریمه ی 50 هزار دلاری (حدود 145 میلیون تومان)محکوم گردد!



تاريخ : شنبه 21 دی 1392برچسب:, | 12:2 | نویسنده : mahdi

هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور با برگزاری شش دیدار انجام شد که در این میان شهرداری گرگان با غلبه بر استقلال زرین قشم توانست از قعر جدول فرار کرده و به رتبه ی دهم جدول صعود کند.این دیدار در وقت اضافه به تساوی کشیده شد اما در وقت اضافه اول بازیکنان تیم شهرداری گرگان شادی را به اردوی تیم خود آ وردند و پس از هشت هفته طعم شیرین پیرو زی را چشیدند.

دیدار فولاد ماهان سپاهان و نیرو زمینی که در ورزشگاه مخابرات اصفهان برگزار شد با نتیجه ی 61-81 به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

در دیگر دیدار های لیگ مهرام تهران توانست در سالن آزادی تهران به یومن پرتاب های سه امتیازی داور پناه و با نتیجه ی نزدیک 58-69 تیم جوان هفت الماس قزوین را شکست دهد.

در بندر امام پتروشیمی میزبان همیاری زنجان بود که این بازی با پیروزی 75-108 به نفع تیم پترو شیمی به پایان رسید.در این بازی مهدی کامرانی با کسب 27 امتیاز و 5 پاس منجر به گل موثر ترین بازیکن شنا خته شد و همچنین ارسلان کاظمی با 13 امتیاز و 12 ریباند باز هم موفق شد دبل دبل کند هم اکنون تیم پترو شیمی با 26 امتیاز در صدر جدول رقابت ها قرار دارد.

تیم ذوب آهن اصهان درخانه ی خود موفق به شکست افرا خلیج فارس شد ودر آخرین بازی هفته دانشگاه آزاد در دیداری زیبا و تماشایی موفق شد تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر را از پیش رو بردارد.

 



تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, | 13:49 | نویسنده : mahdi

عباس آقا کوچکی  دیشب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم پتروشیمی بدون شک بهترین و شایسته ترین تیم ایران بوده و مدعی اصلی قهرمانی است

وی اافزود: این تیم تاکنون در تمامی بازی های خود صاحب پیروزی شده و این نشان از قدرت بالای آنها است

عباس آقا کوچکی افزود: ما بازیکنان خوبی داریم اما نسبت به بازیکنان پتروشیمی بندر امام کم تجربه هستیم

آقا کوچکی گفت: از تیم پتروشیمی شناخت خوبی داریم و سعی داریم با از کار انداختن بازیکنان موثر این تیم پیروز میدان شویم

وی اافزود: با پیروزی در این بازی می توانیم بازی های آینده را با انگیزه بیشتر ادامه دهیم

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان اظهار داشت: برای شکست پتروشیمی بندر امام باید همه ابزار لازم را در اختیار داشت زیرا این تیم به تیمی شکست ناپذیر تبدیل شده است

دیدار تیم های بسکتبال همیاری زنجان و پتروشیمی بندر امام در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران امروز در ماهشهر برگزار می شود



تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, | 13:41 | نویسنده : mahdi

مهران حاتمی شب پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای مقابله با تیم همیاری زنجان خود را آماده کرده ایم و برای شکست این تیم هیچ مشکل خاصی نداریم

وی افزود : تیم ما در 12 بازی گذشته خود پیروز شده و این روند را با شکست دادن همیاری زنجان ادامه خواهد داد

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام اظهار داشت: البته تیم همیاری زنجان نیز در چند بازی اخیرش نتایج قابل قبولی کسب کرده و حریف ساده ای نخواهد بود

حاتمی گفت: بیشتر تیم ها در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف خود را برطرف کرده اند و تیم همیاری با جذب بازیکنان جدید به دنبال جایگاه بهتری در جدول است

او تصریح کرد: پیروزی ما در این بازی کاملا محرز است اما ممکن است برای دست یافتن به این پیروزی با مشکل مواجه شویم

وی افزود: بازیکنان ما نباید تحت هیچ شرایطی تیم همیاری را دست کم بگیرند زیرا این تیم منتظر است تا از این راه به ما ضربه بزند

سر مربی تیم بسکتبال پترو شیمی بندر امام اظهار داشت: پیروزی در این بازی با اختلاف بالا برای ما مهم است زیرا به دنبال ایجاد فاصله با دیگر تیم های مدعی قهرمانی هستیم

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام امروز در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران میزبان همیاری زنجان است.



تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, | 13:16 | نویسنده : mahdi


رقابت های امروز لیگ برتر بسکتبال ایران

پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 17:00
دانشگاه آزاد تهران           صنایع پتروشیمی ماهشهر

جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 17:00
 
زمین بازی: سالن آزادی تهران
داور آقایان: امیر حسین صفرزاده (سرداور), محمد دوست (داور اول), محمدرضا صالحیان (داور دوم), فرهاد زحمت کش (ناظر)


پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 17:00
ذوب آهن اصفهان           افرا خلیج فارس

جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 17:00
 
زمین بازی: سالن ملت اصفهان
داور آقایان: امیر واحدپور (سرداور), اکبر مومنی (داور اول), شهرام پرنیاک (داور دوم), اسدا... رئوف لارودی (ناظر)


پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 16:00
شهرداری گرگان           استقلال زرین قشم


جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 16:00
 
زمین بازی: سالن امام خمینی گرگان
داور آقایان: محمد شهمیرزادی (سرداور), صادق قنبری (داور اول), ابراهیم عباس زاده (داور دوم), سعید بلبل آبادی (ناظر)


پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 16:00
پتروشیمی بندرامام           همياری زنجان

جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 16:00
 
زمین بازی: سالن اندیشه بندر امام
داور آقایان: رضا آذرافزا (سرداور), نصر سعیدی نیا (داور اول), محمد جواد زارع (داور دوم), سید حسین بنی جمالی (ناظر)


پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 15:00
فولاد ماهان سپاهان           نیروی زمینی تهران

جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 15:00
 
زمین بازی: سالن مخابرات اصفهان
داور آقایان: حسن نیکخواه (سرداور), محسن روشن ضمیر (داور اول), علیرضا ناصر افشار (داور دوم), علیرضا ربیعی (ناظر)


پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 15:00
مهرام تهران           فولاد هفت الماس قزوین


جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 15:00
 
زمین بازی: سالن آزادی تهران
داور آقایان: رامین حسین زاده (داور اول), جعفر محمدپور (سرداور), مصطفی شریعتی (داور دوم), هوشنگ قائم خواه (ناظر)

 



محمد رضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین پس از پیروزی مقابل تیم شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امروز شاهد یک بازی زیبا و جنگنده از طرف هر دو تیم بودیم که خدا را شکر این تیم ما بود که در نهایت توانست نتیجه را به سود خود به پایان ببرد.

وی افزود: باید این برد را به تمام بازیکنان تیم و مسئولان فهیم بسکتبال قزوین تبریک گفت که با حمایت خوب از تیم ما دارند به بسکتبال قزوین کمک می کنند.

اسلامی با اشاره به نقش تماشاگران در این برد خانگی تصریح کرد: من بارها در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته ام و بازهم می گویم این تماشاگران پرشور سرمایه های ورزش شهر قزوین هستند و ما برای شاد کردن آنها اینجا هستیم و تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم در هر بازی حامیان اصلی خود را شاد از سالن ورزشی خارج کنیم.

اسلامی با اشاره به وضعیت تیم شهرداری گرگان نیز گفت: این تیم یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که من به شما قول می دهم که خواهد توانست در هفته های آتی نتایج نیم فصل اول مسابقات خود را جبران کند به خصوص حالا که از یک بازیکن خارجی بسیار حرفه ای نیز بهره می گیرند.

سرمربی تیم هفت الماس قزوین در خصوص داوری این دیدار نیز بیان کرد: من با خودم عهد کرده ام که درباره داوری صحبتی نکنم؛ اما فکر می کنم داوری امروز مشکل زیادی نداشت و خوب توانست بازی را  اداره کند.

تیم هفت الماس قزوین در هفته اول رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز توانست در سالن شهید بابایی تیم شهرداری گرگان را با حساب 61 بر 53 مغلوب کند.



تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, | 20:5 | نویسنده : mahdi

اسدالله کبیر عصر دوشنبه پس از شکست تیمش مقابل فولاد هفت الماس قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازی امروز بازی بسیار پر تنش و سختی بود که ما نتوانستیم به خواسته اصلی که پیروزی در این دیدار بود دست پیدا کنیم.

وی افزود: بازیکنان تیم امروز اصلا خوب کار نکردند و در قد و قواره های خودشان ظاهر نشدند، فکر می کنم اگر امرور 50 درصد شرایط خوبمان را داشتیم می توانستیم در این مسابقه پیروز شویم؛ اما شما دیدید که خوب کار نکردیم و شکست خوردیم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با اشاره به داوری این دیدار اضافه کرد: امروز به صورت مداوم بازیکنان هفت الماس روی بازیکن خارجی تیم ما خطا می کردند و باعث می شدند از صحنه بازی خارج شود و نکته جالب توجه این بود که داور هم به این امر واکنشی نشان نمی داد.

کبیر بیان کر د: این مسئله باعث شد من به تیم داوری در لحظاتی از بازی اعتراض کنم که البته این اعتراض در بسکتبال موضوع ساده و طبیعی است.

این سر مربی در خصوص تیم هفت الماس قزوین نیز تصریح کرد: به نظر من تیم هفت الماس قزوین یکی از تیم های جوان و خوب لیگ برتر امسال است که با هدایت و مدیریت خوب توانسته است به سمت جلو حرکت کند و من برای آن ها در ادامه راه هم آرزوی موفقیت می کنم.

وی هم چنین در خصوص رفتار تماشاگران قزوینی نیز گفت: من حواسم به بازی بود و شعارهایی که تماشاگران علیه ما می دادند را نشنیدم؛ اما فکر می کنم این چیزها در بین تماشاگران طبیعی است،من از تماشگران قزوین دل خور نیستم و می دانم که آنها باید در یک جا خود را تخلیه کنند.

تیم هفت الماس قزوین در هفته اول رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور توانست عصر امروز دوشنبه در خانه تیم شهرداری گرگان را با حساب 61 بر 53 مغلوب کند. 



به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز سه‌شنبه با برگزاری سه بازی ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم بروکلین نتس در زمین خود برابر آتلانتا هاوکس به برتری 91 بر 86 دست یافت. در این بازی که در حضور 15 هزار و 326 تماشاگر برگزار شد، "جو جانسون" در ترکیب تیم میزبان 23 امتیاز، 3 ریباند و 4 پاس گل به نام خود ثبت کرد و بهترین بازیکن تیمش شناخته شد.

"کوین گارنت" و "پل پی‌یرس" دو بازیکن نامدار و با سابقه بروکلین در این دیدار با 4 و 9 امتیاز به کار خود پایان دادند و نتوانستند خوش بدرخشند. "پل میلساپ" فوروارد هاوکس هم با کسب 16 امتیاز موثرترین یار تیمش شناخته شد. این بازی مهمانان وِیژه‌ای داشت. از جمله "ریحانا" خواننده مشهور که در نیوجرسی سکونت دارد برای تشویق تیم بروکلین به سالن رفته بود و این دیدار را به نوعی تحت تاثیر حضور خود قرار داد.

"جو جانسون" در محاصره بازیکنان هاوکس. تصویری از بازی بامداد امروز بروکلین و آتلانتا



ادامه مطلب

سیدمصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری تیمش مقابل همیاری زنجان اظهار داشت: بازی سخت و قابل پیش‌بینی بود که جدال سختی را پیش‌رو داریم. سالن این تیم مملو از جمعیت بود که یکپارچه تیمشان را تشویق می‌کردند البته در برخی مواقع هم شیطنت‌هایی را انجام می‌دادند.

خبرگزاری فارس: هاشمی: پایین بودن کیفیت بازی‌ها دلایل زیادی دارد/ صمد در پلی‌آف قطعا با مهرام است

وی ادامه داد: کوارتر اول را راحت بردیم اما در کوارتر دوم یک لحظه تصمیم اشتباه گرفتم و همین باعث شد که اختلاف امتیاز بسیار کم شده و نیمه نخست را بازنده به رختکن برویم. من در هیچ مسابقه‌ای حریف را دست‌کم نمی‌گیرم اما دیروز یک لحظه این اتفاق تلخ برایم رخ داد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنان تلاش بسیار زیادی انجام دادند، با اینکه تیم حریف دفاع پرفشار را در دستور کار خود قرار داده بود با این وجود توانستیم برنده شویم. به نظرم بازیکنانم با شجاعت تمام در میدان حاضر شدند و از آنها راضی هستم.

هاشمی در خصوص اینکه چرا پس از گذشت یک نیم‌فصل همچنان بازی‌ها بدون کیفیت و کم‌امتیاز دنبال می‌شود گفت: این مشکلی است که باید ریشه‌یابی شود. به نظر من موضوعات مختلفی در این کار تاثیرگذار است. دیر بسته شدن تیم‌ها، نداشتن اردوی تدارکاتی پیش‌فصل، عدم هماهنگی و محافظه‌کاری می‌تواند دلایلی بر بی‌کیفیتی لیگ باشد.

وی ادامه داد: عناصر تهاجمی هم مانند صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی و اصغر کاردوست در خارج از ایران بازی می‌کنند که این هم تاثیرگذار است. از سوی دیگر بازیکنان خارجی هم به جز اسپنسر که در پتروشیمی بازی می‌کرد سایر نفرات چندان در کار حمله موفق نیستند. البته فقط یک تیم در لیگ می‌تواند بازیکنان با این کیفیت را با ارقام ماهانه 40 یا 50 هزار دلاری جذب کند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درخصوص شایعاتی که در مورد صمد نیکخواه بهرامی مطرح می‌شود، گفت: صمد قطعا با مهرام خواهد بود و این موضوع پیش از رفتن او به چین هم مشخص شده بود. برای کسانی که نمی‌دانند باید بگویم صمد با ما قرارداد دارد و او نسبت به مهرام تعصب دارد و اگر من به صمد بگویم که به او احتیاج دارم قطعا جایی نخواهد رفت. او کاپیتان مهرام است و من افتخار می‌کنم که بیش از 10 سال با وی کار کردم.

 



تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, | 19:59 | نویسنده : mahdi

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم مهرام با خاطرات ناخوشایندی از سال قبل به زنجان سفر کرد. مهرامی ها سال قبل با برخی اتفاقات در طول بازی و اعتراض به قضاوت داوران، زمین بازی را ترک کرده و باخت فنی گرفتند.

هر چند تیم تهرانی در نیم فصل اول هم زنجان را شکست داده بود اما جبران بازی سال قبل با بازگشت به زنجان و پیروزی مقابل این تیم در خانه حریف ممکن بود که این اتفاق با نتیجه 66 بر 59 رقم خورد.

2امتیاز در کوارتر دوم


تیم زنجانی در حالی که کوارتر اول را با نتیجه 25 بر 11 واگذار کرده بود در دو دقیقه به پایان نیمه، بازی را 27-27 مساوی کرد. در این دقایق ابتدا سامان ویسی و سپس بازیکن بومی زنجان با دو پرتاب 3 امتیازی برد میزبان را در نیمه اول با نتیجه 33 بر 27 برنده کردند.

مهرامی ها در کوارتر دوم بازی تنها موفق به کسب 2 امتیاز شدند. با این وجود در نیمه دوم این نتیجه را جبران کرده و برد هفت امتیازی خود را رقم زدند.

5 خطایی ها


سامان ویسی و وارتان بیدروسیان از تیم زنجان و سعید داورپناه و موسی نبی پور از مهرام در دقایق پایانی 5 خطایی شدند و در حالی که داور سوت پایان بازی را با برد مهرام زد،
تماشاگران زنجانی میان خود نارنجکی دستی را پرتاب کردند و برخوردی هم میان یکی از اعضای کادرفنی زنجان با بازیکنان سال قبل این تیم در مهرام پیش آمد.

سعید داورپناه، ‌محمد اوجاقی و آرمان زنگنه بازیکنان سابق همیاری در ترکیب زنجان بودند که داورپناه و زنگنه قصد رفتن به سمت زنجانی ها را با توجه به برخی صحبتها از طرف مقابل داشتند اما با کنترل از سوی نیمکت، به رختکن هدایت شدند.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, | 19:57 | نویسنده : mahdi

یک وب‌سایت ورزشی آمریکا در گزارشی به وضعیت رو به رشد ارسلان کاظمی در لیگ ایران اشاره کرده و گفته که او بازیکنی است که فیلادلفیا به آن نیاز دارد.

65454511.jpg

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ارسلان کاظمی که در مراسم درفت NBA توسط تیم فیلادلفیا انتخاب شد حالا با حضور در لیگ برتر ایران به دنبال کسب تجربه است تا شاید بتواند دوباره راهی بهترین لیگ بسکتبال دنیا شود و به آرزویش که بازی در این مسابقات است برسد. یک وب‌سایت آمریکایی در گزارشی به وضعیت ارسلان کاظمی اشاره و تاکید کرده که ارسلان همان مهره‌ای است که فیلادلفیا به آن نیاز دارد.

 

در این گزارش آمده است:

 

یکی از بسکتبالیست‌های خوب آسیا همیشه منتظر است تا نشان دهد چرا در لیگ بسکتبال NBA نامی برای خود دست و پا کرده است. خیر! او از بسکتبال چین نیست بلکه ارسلان کاظمی ملی‌پوش ایرانی است که در این فصل برای پتروشیمی بندرامام به میدان می‌رود؛ بازیکنی که توسط فیلادلفیا در مراسم درفت NBA انتخاب شد.

 

ارسلان کاظمی در لیگ بسکتبال ایران با پیراهن پتروشیمی به میدان می‌رود و فصلی پرتجربه را پشت سر می‌گذارد. او که هم‌اکنون در لیگ برتر ایران و یکی از بهترین لیگ‌های آسیا مشغول به کار است در اکثر بازی‌ها دبل دبل می‌کند. او این روزها برای پتروشیمی به میدان می‌رود اما در صورتی که فیلادلفیا به او نیاز داشته باشد با یک همکاری سریع راهی NBA می‌شود تا برای فصل آینده به تیمش کمک کند.

 

ارسلان کاظمی در این فصل دبل دبل های زیادی انجام داده و تاثیر گذار است. بهترین امتیازآور پتروشیمی نیست اما همیشه کاری را در زمین انجام می دهد که تیمش نیاز دارد و او می‌داند بهترین است. حالا او یکی از بهترین ریباندرهای لیگ ایران است؛ همیشه به اندازه امتیازهایی که کسب می کند ریباند دارد. او در پایان نیم‌فصل نخست لیگ ایران میانگین 13 امتیاز، 12.3 ریباند، 2.1 توپ‌ربایی، 1.6 پاس منجربه گل و یک بلاک شات برای خود ثبت کرده‌است و تنها چیزی که او باید بیشتر بر آنها تمرکز کند شوت‌ها و امتیازآوری‌اش است. میانگین پرتاب‌های موفق او 57 درصد بوده که نیاز به رشد و تقویت دارد.

 

با اینکه او تا کنون 10 بازی برای پتروشیمی انجام داده اما تجربه ای بدست آورده که مطمئنا روی نیمکت‌های NBA بدست نمی‌آورد. پتروشیمی هم‌اکنون صدرنشین لیگ است و کاظمی نقش بسیار بزرگی دراین قدرتنمایی پتروشیمی داشته. حالا کاظمی به بازیکنی تبدیل شده که می‌تواند در فصل آینده بازیکن جایگزین خوبی برای فیلادلفیا شود. او هم‌اکنون عملکرد بسیار بهتری نسبت به لیگ تابستانی فیلادلفیا داشته و در پتروشیمی نمایشی ایده‌آل دارد.

 

سطح کیفی لیگ ایران به اندازه NBA نیست اما لیگ برتر ایران جایی است که سطح خوبی از بسکتبال دارد و با حضور بازیکنان خارجی خوب فرصتی برای رشد ارسلان کاظمی است؛ فرصتی که به مراتب بهتر از دی‌لیگ آمریکاست. ارسلان کاظمی دقیقا همان چیزی است که فیلادلفیا در این فصل به آن نیاز دارد؛‌ کسی که وارد زمین شود، ریباند کند و امتیاز بگیرد.



تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, | 19:54 | نویسنده : mahdi

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز دوشنبه ادامه پیدا کرد که در یکی از این بازی‌ها تیم های دالاس موریکس و نیویورک نیکس در حضور 19 هزار و 892 سالن "امریکن ایرلاینز سنتر" شهر دالاس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم نیویورک با حساب 92 بر 80 میزبان قدرتمند خود را شکست داد. این بازی به نوعی تقابل "درک نوویتزکی" و "کارملو آنتونی" فورواردهای سرشناس دو تیم بود که در نهایت با برتری ملی پوش "آنتونی" خاتمه یافت. این بازیکن 19، 7 ریباند و 5 پاس گل را به نام خود ثبت کرد اما "نوویتزکی" 213 سانتیمتری با 18 امتیاز به کار خود پایان داد.

پرتاب کارملو آنتونی در نمایی از بازی امروز دالاس و نیویروک



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:30 | نویسنده : mahdi

پیشکسوت بسکتبال ایران معتقد است فدراسیون بسکتبال باید کانال‌های ارتباط با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را برای گرفتن حمایت از تیم ملی به دست بیاورد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی بسکتبال ایران سال آینده جام جهانی و بازی‌های آسیایی را پیش‌رو دارد و باید بعد از لیگ برتر برای این دو رقابت مهم برنامه‌ریزی کند. با این حال وضعیت این فصل، برنامه‌های تیم ملی، مسائل مالی و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از بسکتبال مسائلی است که این روزها کارشناسان و پیشکسوتان بسکتبال درباره آنها اظهارنظر می‌کنند.

 

سعید طاعتی، مربی سال‌های نه چندان دور بسکتبال ایران که پس از مدت‌ها دوری هم اکنون در تیم‌های پایه مهرام کار می‌کند در گفت‌وگو با ایسنا، به وضعیت لیگ برتر و تاثیر آن بر آمادگی بازیکنان اشاره کرد و گفت: هر چه لیگ یک کشور کیفیت بیشتری داشته باشد آمادگی بازیکنان نیز بالاتر می‌رود و آنها با همان آمادگی لازم وارد اردوهای ملی می‌شوند. با این حال کیفیت این فصل از مسابقات نسبت به گذشته اُفت کرده که دلایل مختلفی دارد. مشکلات اقتصادی باعث شده تیم‌ها نتوانند آن چنان که باید در لیگ سرمایه‌گذاری کنند. بازیکنان خارجی خوبی هم در لیگ حضور ندارند و همین موارد دست به دست هم می‌دهد تا کیفیت کار در جایگاه لازم نباشد.

 

او با اشاره به ضرورت حفظ انگیزه اسپانسرها نیز، بیان کرد: سرمایه‌گذاران نیز برای هزینه در ورزش نیاز به حمایت و انگیزه دارند. اگر سرمایه‌گذاری خود را یک طرفه ببیند دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارند. باید بستری در ورزش ایجاد شود تا اسپانسرها برای سرمایه‌گذاری اشتیاق داشته باشند، نه این که هر ساله انگیزه‌شان کمتر و کمتر شود. مطمئنا اگر آنها ببینند که حضورشان اهمیت دارد و دیده می‌شوند با توان بیشتری کارشان را در عرصه ورزش بیشتر می‌کنند.

 

پیشکسوت بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که تیم ملی برای جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کند؟ به ایسنا گفت: نام این مسابقات، سطح و کیفیش را نشان می‌دهد. اسم جام جهانی رویش است و باید برای رقابت مهم در این مسابقات آماده شویم. به نظر من تیم ملی باید اردوهای و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد تا در این مسابقات بتواند عملکرد و نتیجه‌ای شایسته ثبت کند. ما تجربه المپیک و حضور در جام جهانی را داریم و حالا باید برای کسب آمادگی لازم به مصاف تیم‌های برویم که سطح بالایی دارند و می‌توانند به رشد بازیکنان ما کمک کنند. هم اکنون بسکتبالیست‌های خوبی داریم که با سلامت کامل بازی می‌کنند. آنها سالیان سال کنار هم بودند و هماهنگ هستند. حالا باید با تدارکات خوب تیم را آماده حضور در این میادین بزرگ کنیم تا به یک نتیجه‌ خوب برسیم.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:28 | نویسنده : mahdi

خبرگزاری فارس: پیروزی لیکرز در روز شکست یاران سابق حامد حدادی

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا امروز شنبه 7 بازی برگزار شد که لوس آنجلس لیکرز در حالی میزبان یوتا جاز بود که همچنان کوبی برایانت ستاره خود را در اختیار ندارد.

لیکرزی‌ها در این بازی با درخشش «پائو گسول» که موفق شد 23 امتیاز، 17 ریباند و 8 پاس منجر به گل داشته باشد، 110 بر 99 به برتری برسند.

در دیگر دیدارها جدال حساس و نزدیک ممفیس و دنور ناگتس با پیروزی 111 بر 108 دنور به پایان رسید تا یاران سابق حامد حدادی شکست دیگری را در این فصل تجربه کنند.

 نتایج دیگر مسابقات برگزار شده امروز به شرح زیر است:

تورنتو 101 - واشنگتن 88

گلدن استیت 101 - آتلانتا 100

نیواورلآن 95 - بوستون 92

نیویورک 100 - هیوستون 102

کلیپرز 119 - دالاس 112



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:25 | نویسنده : mahdi

خبرگزاری فارس: حفظ فولاد ماهان در لیگ همه تلاشمان است

 

محسن صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: همین که توانستیم در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال عنوان پنجمی را کسب کنیم نسبت به مشکلاتی که تیم ما داشت نتیجه بدی برای ما نمی‌تواند باشد.

وی با بیان اینکه در فصل گذشته عنوان قهرمانی آسیا را کسب کردیم افزود: به دلیل مشکلاتی که داشتیم تیم ما متحول شد و بیش از انتظارات، تیم بسکتبال فولادماهان توانست با توجه به شرایط موجود تاثیرگذاری خودش را در لیگ داشته باشد.

سرمربی تیم بسکتبال فولادماهان در پاسخ به این سوال که چرا بسیاری از بازی‌های لیگ برتر بسکتبال کم امتیاز است تاکید کرد: تقسیم شدن بازیکنان در تیم‌ها، عدم حضور بازیکنان خارجی و تفکرات دفاعی مربیان موجب این کم شدن امتیازات در بازی‌های لیگ است.

وی تصریح کرد: تیم‌هایی که از بازیکنان خارجی نمی‌توانند استفاده کنند تاکیدشان را در دفاع می‌گذارند که موجب می‌شود رقابت‌های لیگ کم گل از آب در بیاید.

صادق‌زاده با بیان اینکه مجموعه تیم در تلاش برای حفظ تیم بسکتبال فولاد ماهان هستند بیان کرد: مجموعه به همین دلیل بدون هیچ چشمداشتی در تلاش برای حفظ فولاد ماهان هستند.

وی گفت: تمرینات تیم برای آمادگی جهت حضور در نیم‌فصل دوم پیگیری می‌شود.



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:22 | نویسنده : mahdi

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه گفت: در هفته یازدهم و پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال قهرمانی باشگاه های کشور، تیم مانیزان کرمانشاه توانست مقابل کاله آمل به یک پیروزی دلچسب و خانگی دست پیدا کند.

امید باباجانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم بسکتبال لبنیات مانیزان کرمانشاه عصر روز گذشته در زمین خود به مصاف تیم با انگیزه کاله آمل رفت و توانست در یک دیدار نزدیک و نفس گیر با حساب " 73 بر 71" از سد مهمان قدرتمند خود عبور کند.

وی افزود: این پیروزی در حالی برای مانیزان کرمانشاه بدست آمد که دو تیم در هر چهار کوارتر مسابقه بازی پایاپایی از خود نشان دادند و نتیجه بسیار نزدیک بهم بود.

باباجانی خاطرنشان کرد: تیم مانیزان در این مسابقه بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست یکی از تیم های قدرتمند این فصل را شکست دهد البته نباید از تاثیر تشویق های تماشاگران پرشور که در طول مسابقه نماینده کرمانشاه را تشویق می کردند، گذشت.

دبیرهیات بسکتبال کرمانشاه یادآور شد: این ششمین پیروزی متوالی مانیزان در خانه بود، به گونه ای که این تیم توانسته تمام مسابقات خانگی خود را با پیروزی پشت سربگذارد.

باباجانی افزود: تیم مانیزان با این پیروزی ارزشمند 17 امتیازی و توانست با یک پله صعود جای همین تیم کاله را در رده پنجم بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم های بهشت هیرکان گرگان، پالایش نفت آبادان و شیمی در سلف تهران رتبه های اول تا سوم گروه را به خود اختصاص داده اند.

 



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:21 | نویسنده : mahdi

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، این دیدار در سالن 17 شهریور آبادان برگزار شد که در پایان تیم پالایش و نفت آبادان با نتیجه 69 بر 62 به پیروزی رسید.

تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان در کواترهای اول و دوم به ترتیب با نتایج 17 بر 13 و 35 بر 29 صاحب برتری شد.

در کواتر سوم این دیدار تیم کوشا البرز با نتیجه 52 بر 49 به پیروزی رسید.

چهارمین کواتر این دیدار نیز با نتیجه 69 بر 62 به سود پالایش و نفت آبادان پایان یافت.

اسماعیل داوری، محسن نجاتی و سعید قربانی داوری این دیدار را بر عهده داشتند.

حدود 500 نفر تماشاگر آبادانی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:21 | نویسنده : mahdi

به گزارش خبرنگار مهر، هفته یازدهم رقابتهای بسکتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور شامگاه جمعه با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف سپری شد و طی آن در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز توانست میهمان خود تیم پتروشیمی بندر امام را با نتیجه 68 بر 58 شکست دهد.

در این دیدار که در سالن شهید صمد اقدمی تبریز به انجام رسید، تیم تحت هدایت فنی بهزاد افرادی بازی به مراتب برتری نسبت به تیم میهمان انجام داد و توانست در نهایت دو امتیاز این دیدار را در تبریز نگه دارد.

با این پیروزی که پس از دو شکست متوالی برای تیم شهرداری تبریز حاصل شد، این تیم توانست 16 امتیازی شده و خود را به رده ششم و نیمه بالایی جدول 12 تیمی لیگ دسته اول باشگاه های کشور برساند.

این مسابقات به پایان نیم فصل اول خود رسیده و تیم ها پس از چند روز استراحت، خود را برای حضور در بازی های دور برگشت آماده خواهند کرد.



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:18 | نویسنده : mahdi

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سال 2014 میلادی 5 موضوع مهم برای پیگیری در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا وجود دارد که به شرح زیر هستند:

1- لبران جیمز در بازار نقل و انتقالات
قرارداد فوق ستاره تیم بسکتبال میامی هیت در تابستان سال 2014 به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد محسوب خواهد شد. علاوه بر جیمز، ستاره‌های دیگری نیز از جمله کارملو آنتونی (نیویورک)، دواین وید (میامی)، کریس باش(میامی)، ‌رودی گای (ساکرامنتو)، زاک رندولف(ممفیس)، درک نوویتسکی(دالاس)،‌ لول دنگ(شیکاگو)، دنی گرنگر (ایندیانا)،‌ پل پیرس (بروکلین) و پائو گسول (لیکرز) نیز تابستان آینده در لیست بازیکنان آزاد قرار می‌گیرند. کوبی برایانت، ‌فوق ستاره تیم لس آنجلس لیکرز با قرارداد 2 ساله‌ای که به تازگی بسته،‌ خارج از بازار نقل و انتقالات خواهد بود. باشگاه لیکرز بابت این قرارداد 2 ساله 48.5 میلیون دلار به برایانت پرداخت می‌کند.

2- لیکرز در انتظار بازگشت کوبی برایانت
کوبی برایانت تا اسفند ماه سال جاری به خاطر مصدومیت زانو قادر به بازی نخواهد بود. این در حالی است که او به تازگی از کمند مصدومیت 7 ماهه آشیل پایش رهایی پیدا کرده بود. تیم لیکرز در چند ماه گذشته با برایانت و بدون برایانت،‌ تلاش زیادی برای کسب نتیجه کرده اما آیا بازگشت ستاره لیکرز می‌تواند به این تیم کمک کند یا مریبان لیکرز باید شانس‌شان را در درفت امتحان کنند؟!

3- درفت سال 2014
از زمانی که لبران جیمز در سال 2003 در مراسم درفت به عنوان اولین بازیکن جذب کلیولند کاوالیرز شد، اعتبار و اهمیت درفت در بین تیم‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا افزایش یافت. جاباری پارکر از دوک، اندرو ویگینز و جوئل امبید از اوکلاهما استیت، جولیوس رندل از کنتاکی و یک بازیکن استرالیایی به نام دانته اگزوم، امیدهای اول درفت هستند.

4- میامی هیت برای سومین بار قهرمان NBA می‌شود؟
میامی هیت اولین تیم بعد از بوستون سلتیکس(87-1984) است که به دنبال حضور در چهارمین فینال متوالی است. لس آنجلس لیکرز،‌ آخرین تیمی بود که 3 بار متوالی (02-2000) قهرمان NBA شده است اما میامی برای رسیدن به فینال لیگ اول باید از سدی به نام ایندیانا پیسرز در فینال کنفرانس شرق بگذرد.

5- گارد راس‌های مصدوم
بحران گاردهای راس در NBA بعضی از تیم‌ها را کلافه کرده است. درک رز،‌ گارد راس شیکاگو بعد از یک سال دوری از میادین،‌ دوباره مجبور شد زانوی مصدومش را به دست جراحان بسپارد. زمان بازگشت او مشخص نیست. راجون روندو از بوستون و راسل وستبروک از اوکلاهماسیتی هم وضعیت مشابهی دارند. لیکرز هم منتظر رهایی استیو نش 40 ساله از بند مصدومیت کمر است که حدود 3 هفته طول می‌کشد. غیبت همزمان نش و برایانت برای لیکرز در این فصل گران تمام شده است.



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:15 | نویسنده : mahdi

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران در این فصل از رقابت‌ها به عنوان یک مدعی وارد مسابقات شده و در پایان نیم‌فصل نفت در رده سوم جدول قرار گرفت. شاگردان مهران شاهین‌طبع در دور رفت تنها برابر مهرام و پتروشیمی مغلوب بودند. تیم‌هایی که فینالیست‌های فصل قبل محسوب می‌شوند. با این حال دانشگاه‌ها هم‌چنان خود را مدعی می‌دانند و می‌خواهند با قدرت بیشتری دور برگشت را آغاز کنند. محمد جمشیدی ملی‌پوش تیم دانشگاه آزاد با تاکید بر همین موضوع معتقد است هم‌تیمی‌هایش به هماهنگی مطلوبی رسیده‌اند و با آغاز نیم‌فصل دوم قدرتمندتر از دور رفت وارد میدان خواهند شد.


ملی‌پوش بسکتبال: کیفیت لیگ افت کرده است

* وضعیت تیم در آستانه نیم‌فصل دوم چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوبی داریم. تمرین‌ها به خوبی پیش رفت و بدون مصدوم هستیم. بازیکنان بدنسازی خوبی انجام دادند و مطمئنا در نیم‌فصل دوم عملکرد بسیار بهتری به نمایش خواهیم گذاشت. البته به نظر من در دور رفت هم خوب کار کردیم و جز دو مسابقه که هم عملکردمان بد بود و هم بدشانس بودیم به خوبی برابر حریفان ظاهر شدیم. حالا امیدوارم در این مرحله بتوانیم آن دو شکست را جبران کنیم.

 

* به نظرات توانایی رقابت با پتروشیمی و مهرام را دارید یا باید تقویت شوید؟

 

به نظر من برابر مهرام با یک اتفاق شکست خوردیم و می‌توانستیم بهتر باشیم. در بازی برابر پتروشیمی نیز هم من و هم پویا تاجیک غایب بودیم. معتقدم در دور برگشت با همین آمادگی خوبی که به دست آورده‌ایم اگر اشتباه‌هایمان را تکرار نکنیم می‌توانیم برنده بازی باشیم. اگر بازیکن خارجی دوم تیم نیز بیاید که خیلی بهتر می‌شویم.

* یک سری عدم هماهنگی‌ها در تیم وجود داشت آنها به طور کامل برطرف شده است؟

واقعا خیلی تمرین کردیم تا به آن نقطه ایده‌آل برای هماهنگی برسیم. خدا را شکر بچه‌ها با هم صحبت کردیم و هیچ مشکلی وجود ندارد. خوشبختانه با تمرین‌هایی که داشتیم هماهنگی ایجاد شده و امیدوارم نیم‌فصل دوم را خیلی خوب آغاز کنیم.

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:15 | نویسنده : mahdi

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد ایزدپناه امشب پس از برد مقابل وحدت آریا تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و پیش‎بینی می‎کردیم در مقابل وحدت آریا به مشکل بر بخوریم.

وی ادامه داد: بازی بسیار نزدیک پیش رفت و ما با اجرای پرس تمام زمین در کوارتر پایانی موفق شدیم نتیجه بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم و قهرمان نیم‎فصل شویم.

ایزدپناه گفت: من این موفقیت را به جامعه بسکتبال گرگان و به‎خصوص هواداران تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان تبریک می‎گویم.

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان خاطرنشان کرد: من خواهش می‎کنم رسانه‎ها در خصوص وضعیت سالن بیشتر تمرکز کنند؛ وضعیت سالن بسیار سرد است و این یکی از دلایلی بود که باعث شد امروز بسیاری از پرتاب‎های ما به ثمر ننشیند.

ایزدپناه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که برای نیم‎فصل دوم با توجه به اینکه حریفان شناخت بهتری را از گرگان بدست آوردند چه برنامه‎هایی دارید، اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به سه هفته است که بر روی این موضوع توجه کردیم و احتمالا یکی از بازیکنان خودمان را تعویض کنیم.

وی متذکر شد: این بازیکن که می‎خواهیم جذب کنیم بیشتر در پست سه مد نظر من است ولی هنوز مشخص نیست و چند گزینه را در نظر داریم.

ایزدپناه تاکید کرد: در حال حاضر سه هفته است که بدنسازی تیم را آغاز کردیم و شاید یکی از دلایلی که بازیکنان تیم ما خیلی در زمین جنب و جوش نداشتند بدنسازی سنگینی بود که در سه هفته گذشته شروع کردیم و به هر صورت برای نیم‎فصل دوم با توجه به اینکه شرایط خیلی سخت هم هست تلاش می‎کنیم که همانند نیم‎فصل اول نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم سولن بهشت هیرکان در خصوص زمان بسیار کم دو نیم‎فصل تصریح کرد: نظر ما این بود همان‌طور که برای لیگ برتر دو هفته تعطیلی در نظر گرفته شد برای لیگ یک نیز این اتفاق می‎افتاد.

ایزدپناه بیان کرد: من نمی‎دانم فدراسیون چرا عجله دارد که بازی‎های برگشت را بلافاصله پس از پایان دور رفت برگزار کند.

وی در پایان گفت: ولی این چیزی که مشخص است بازی‎های دسته یک به طور طبیعی به بعد از عید خواهد کشید و این تصمیم نزدیکی دور برگشت به اتمام دور رفت به طور قطع به تیم‎ها فشار وارد می‎کند و تیم‎ها را دچار مشکل خواهد کرد.



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:14 | نویسنده : mahdi

تیم بسکتبال استقلال زرین قشم گارد راس اروپایی به خدمت گرفت.

به گزارش مرصاد، به نقل از ایسنا، تیم بسکتبال استقلال زرین قشم برای حضور قدرتمندتر در نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال، گارد راس اروپایی جذب کرد. ایوان کولیوویچ از مونته‌نگرو دومین بازیکن خارجی استقلال در این فصل است که باید زیر نظر بوبان میتف در لیگ ایران کار کند.
 
استقلال پیش از این لاشا از گرجستان را در نیم فصل نخست به خدمت گرفته‌ بود.
 
بازیکن جدید استقلال سابقه بازی در اسپانیا، روسیه، لیتوانی، اوکراین و ترکیه را دارد و در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی مونته‌نگرو حضور داشته است.
 
نیم فصل دوم لیگ برتر از شانزدهم دی آغاز می‌شود.

 



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:12 | نویسنده : mahdi

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی خاتمی امشب پس از باخت در مقابل تیم سولن بهشت هیرکان گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود اما در کوارتر چهارم فشار از طرف داوری بر روی بازیکنان ما زیاد بود که موجب باخت تیم ما شد.

وی در خصوص تیم سولن بهشت هیرکان تاکید کرد: تیم سولن بهشت هیرکان تیم بسیار خوبی است، مربی گرگان آنقدر بزرگ است که نمی‎توانم در خصوص وی اظهار نظر کنم.

خاتمی بیان کرد: محمد ایزدپناه جزء بزرگان بسکتبال ایران است، اما تیم ما هم تیم بسیار جوانی است که موفقیت این تیم نتیجه فعالیت‎های سرمربی این تیم آقای مظفری است که امروز نتوانست تیم را همراهی کند.

مربی تیم بسکتبال وحدت آریا تهران خاطرنشان کرد: ما در نیم‎فصل اول 9 بازی در زمین حریف داشتیم و با توجه به اینکه بیشتر بازی‎های ما در نیم‎فصل دوم در تهران است امید داریم که در نیم‎فصل دوم نتیجه بهتری را کسب کنیم.

وی گفت: داوری دلیل باخت امروز تیم ما بود؛ من نمی‎خواهم همه تقصیر را به گردن داور بیاندازم چون تخصص من داوری نیست و من مربی هستم.

خاتمی اضافه کرد: ولی دو خطای تکنیکی بی‎دلیل را داور در زمان‎های حساس به ضرر تیم ما گرفت که به نظر من باعث شد تیم ما فرصت‎ها را از دست بدهد و بسیار در باخت ما تاثیر داشت.

وی در پایان ابراز  داشت: بازیکن شماره 16 تیم سولن بهشت هیرکان که بازیکن قدبلند و از نظر جسمی بسیار بزرگ هم است بسیار بیشتر از بازیکنان ما با آرنج ضربه زد اما بازیکن من یک چرخش ساده انجام داد که خطای بازیکن من را گرفت؛ در صورتی هم که خطا بود یک فول بود و به هیچ وجه خطای تکنیکی نبود.



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:10 | نویسنده : mahdi

تیم بسکتبال فوجیان به همراه صمد نیکخواه‌بهرامی برابر حریفش تن به شکست داد.

 
به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های لیگ بسکتبال چین تیم فوجیان که صمد نیکخواه بهرامی را در اختیار دارد به مصاف شانکسی، تیم هفدهم لیگ رفت و 125 بر 110 تن به شکست داد.
 
صمد نیکخواه‌بهرامی در این مسابقه به عنوان بازیکن اصلی وارد میدان شد و 22 دقیقه برای تیمش بازی کرد. او در این مسابقه کارش را با 10 امتیاز، 4 ریباند و یک پاس منجر به گل به پایان رساند.
 
فوجیان با این شکست با یک پله سقوط در رده نهم جدول لیگ چین ایستاد.



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, | 11:8 | نویسنده : mahdi

مدیر برنامه‌های صمد نیکخواه‌بهرامی به طور رسمی اعلام کرد که در صورت رسیدن صمد به لیگ ایران او با پیراهن مهرام وارد لیگ خواهد شد.

80-22.jpg

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صمد نیکخواه‌بهرامی، کاپیتان تیم ملی‌ بسکتبال ایران که هم ‌اکنون در لیگ چین و تیم فوجیان مشغول به بازی است، پیش از حضورش در این رقابت‌ها طی توافقی قرار بود که در صورت رسیدن به مرحله پلی‌آف لیگ ایران با پیراهن مهرام وارد مسابقات شود که اواخر هفته گذشته حضور او در ایران و بازی کردنش با تیم مهرام قطعی و توسط مدیر برنامه‌هایش تایید شد.

پیش از این پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی نیز برای جذب صمد نیکخواه‌بهرامی در مرحله پلی‌آف لیگ برتر ابراز علاقه کرده‌ بود که حالا کاپیتان تیم ملی به طور رسمی اعلام کرده که در صورت رسیدن به لیگ ایران همانند فصل‌های گذشته پیراهن مهرام تهران را به تن خواهد کرد.

 

آیدین دیانت مدیر برنامه‌های صمد نیکخواه‌بهرامی با تایید این خبر به ایسنا گفت: اواخر هفته گذشته پیشنهادهایی مطرح شد که صمد در نهایت اعلام کرد که در صورت رسیدن به لیگ ایران با تیم مهرام وارد رقابت‌ها خواهد شد. البته او همچنان تحت قرارداد با تیم چینی است و حضورش در ترکیب مهرام منوط به این است که کارش با فوجیان به پایان برسد.

 

او درباره قرارداد صمد با مهرام نیز گفت: طی این توافق صمد نیکخواه‌بهرامی تا پایان رقابت‌هایی که مهرام در آن حاضر خواهد بود در این تیم دست به توپ می‌شود و با به پایان رسیدن مسابقات تیم تهرانی بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند با تیم دیگری قرارداد ببندد. به طور مثال اگر مهرام سهمیه باشگاه‌های آسیا را بگیرد صمد با این تیم خواهد بود در غیر این صورت می‌تواند با تیمی که به آسیا می‌رود، قرارداد امضا کند.

 



حسن نگهداری در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مذاکره فدراسیون بسکتبال با مربی اسپانیایی افرای خلیج برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی جوانان اظهار داشت: من هم این موضوع را شنیده‌ام. حتی وی در آخرین اردوی تیم جوانان هم حضور داشته است، اما از روند مذاکره دو طرف اطلاعی ندارم. در این خصوص باید مسئولان باشگاه تصمیم بگیرند و ما هم تابع هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که زاپاتا، چگونه مربی ای است، گفت: او در تیم گرانادای اسپانیا تمرین دهنده بوده است و رزومه دیگری ندارد. طبق شناختی که از این مربی دارم او برای تیم های پایه مناسب است و فکر می کنم، می تواند برای تیم ملی جوانان موثر باشد.

سرمربی تیم بسکتبال افرای خلیج فارس، گفت: جوانان سال آینده مسابقات مهم قهرمانی آسیا را در پیش دارند و ما هم هر کمکی از دست مان بربیاید، انجام می دهیم.

نگهداری در خصوص وضعیت تمیش برای نیم فصل دوم لیگ برتر عنوان کرد: تمرینات مان برای چند روز تعطیل بود و دوباره از روز شنبه کارمان را آغاز می کنیم. در نیم فصل اول نتایج بدی کسب نکردیم، ضمن اینکه در دور برگشت با تیم های هم رده خودمان باید در خانه بازی کنیم.

وی ادامه داد: قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر پلی آف هدف مان است و در این مرحله با کسب یک یار خارجی دیگر وضعیت مان بهتر خواهد شد.

افرای خلیج فارس در آغاز نیم فصل دوم روز دوشنبه 16 دی در تهران میزبان فولاد ماهان اصفهان است.



به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی،‌ 2 نماینده ایران در لیگ بسکتبال چین هستند. آنها تا پایان مرحله نوزدهم لیگ چین صرف نظر از نتیجه‌ای که تیم‌هایشان کسب کرده جزو بهترین بازیکنان CBA هستند.

مصطفی هاشمی

مصطفی هاشمی،‌ سرمربی تیم بسکتبال مهرام در مورد سطح لیگ چین به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: نظرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. نمی‌توان مقایسه درستی روی دو لیگ ایران و چین انجام داد چون باید عوامل زیادی از جمله کیفیت فنی،‌ امور ستادی و اقتصادی و ... را به صورت مفصل با هم مقایسه کرد و این کار سختی است. با این حال مطمئن هستم بازی‌هایی که بین 6 تیم برتر ایران برگزار می‌شود از لیگ چین بالاتر، بهتر و فیزیکی‌تر است.  

سرمربی مهرام صحبت‌هایش را در مورد بازی‌های خوب بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ چین،‌ این چنین ادامه داد: حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی، بهترین بازیکنان آسیا هستند و باید خوب بازی کنند. شما توقع دارید از بازی در قاره آسیا چه چیزی نصیب حامد و صمد شود؟! بازی در آسیا و لیگ چین چیزی به بار فنی این دو بازیکن اضافه نمی‌کند.

وی عنوان کرد: اگر 6 ماه دیگر حامد و صمد را ببینید،‌ قطعا بازیکنان متفاوتی نخواهند بود اما از نظر اقتصادی به آنها کمک شده است. اگر در ایران هم به اینگونه بازیکنان پول خوبی بدهند، جایی نمی‌روند چون تمرین‌های تیم‌های ما از لیگ چین فیزیکی‌تر است. 

هاشمی در پایان درباره شرایط تیم مهرام تصریح کرد: در فاصله دو نیم فصل فقط تمرین کردیم تا تنقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم. شکست مقابل پتروشیمی تنها نقطه سیاه کارنامه ما در نیم فصل اول بود که به خاطر اشتباه من رقم خورد. دیدار با پتروشیمی جزو بدترین بازی‌های من در لیگ برتر بود. امیدوارم این نتیجه را در دور برگشت جبران کنیم.



تاريخ : جمعه 13 دی 1392برچسب:, | 22:10 | نویسنده : mahdi

فرزاد کوهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ورزش اصفهان و اولویت‌های پیشرو برای مدیرکل ورزش و جوانان در آینده اظهار کرد: ورزش استان خروجی هماهنگی و عملکرد سازمان‌ها، باشگاه‌ها و گروه‌های بسیار زیادی است که در قالب جملاتی کوتاه نمی‌توان آن را بیان کرد.

خبرگزاری فارس: شورای ورزش در ورزش استان تشکیل شود

وی تاکید کرد: اولویت‌های ورزش استان این است که باید در ورزش استان هسته یا تشکلی ایجاد شود که این تشکل بتواند به ورزش استان مدیریت کند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن ادامه داد: گروه‌هایی که در ورزش فعالیت می‌کنند باید تشکیل یک شورا داده و برای ورزش اصفهان تصمیم‌گیری کنند، چرا که هر یک از این گروه‌ها در ورزش اصفهان سهم دارند و با این کار می‌توان یک‌سویه نگاه کردن به ورزش استان را جلوگیری کرد.

وی با اشاره به جایگاه علم تصریح کرد: برای این کار باید برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد و همین که بگوییم ورزش باید علمی شود کافی نیست و در واقع این کار تعریف، راهکار و ابزار می‌خواهد تا این موضوعات در کنار یکدیگر بتوانند به عنوان بازو به ورزش اصفهان کمک کنند که در حال حاضر این موضوع نه تنها در ورزش استان بلکه در ورزش کشور هم وجود ندارد.



تاريخ : جمعه 13 دی 1392برچسب:, | 22:8 | نویسنده : mahdi

یک اسپانیایی سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا «میگوئل آنخل زاپاتا» مربی تیم بسکتبال افرای خلیج فارس مورد توجه مسئولان فدراسیون بسکتبال برای هدایت ملی‌پوشان جوان ایران قرار گرفته است.

 
این مربی که دستیار حسن نگهداری در تیم افرا خلیج فارس است، نخستین مربی اسپانیایی است که به ایران آمده است.
 
زاپاتای 33 ساله در تیم «گرانادا» که از تیم‌های لیگ برتری اسپانیا محسوب می‌شود مربیگری کرده و این فصل تحت قرارداد افرا خلیج فارس است.
 
وی در آخرین اردوی تیم ملی هم در کنار بازیکنان حضور داشته و قرار است تا اوایل هفته آینده وضعیتش مشخص شود.
 
تیم ملی بسکتبال جوانان تابستان سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد. این تیم در جام جهانی 2013 چک برای نخستین بار از دور مقدماتی صعود کرد و در نهایت به مقام یازدهم دست یافت.



تاريخ : جمعه 13 دی 1392برچسب:, | 22:7 | نویسنده : mahdi

 

يونس لاله‌زاده در مورد شرايط تيم بسکتبال صنايع پتروشيمي اظهار داشت: در نيم‌فصل اول به دليل اينکه تيم دير تشکيل شده بود چندان با هم هماهنگ نبوديم، اما با توجه به تعطيلي نيم‌فصل فرصت خوبي براي تمرين بيشتر و هماهنگي داشتيم و براي ديدار با استقلال آماده هستيم.

به گزارش فارس، وي در مورد شرايط خودش در اين فصل گفت: من دير به تيم رسيدم، اما با توجه به اينکه فصل گذشته هم در صنايع بودم و با علي توفيق کار بوده بودم، شناخت داشتم و زود هماهنگ شدم.

بازيکن ملي‌پوش بسکتبال صنايع در خصوص شرايط اين تيم براي نيم‌فصل دوم گفت: صنايع پتانسيل بالايي دارد و در بازي‌هايي هم که انجام داديم، اين را ثابت کرديم. به نظرم ما مي‌توانيم تا رده‌هاي بالاتر هم پيش بياييم. شخصا اعتقاد دارم اگر در بازي‌هايي که انجام مي‌دهيم با دقت بيشتري ظاهر شويم، مي‌توانيم جزو چهار تيم برتر هم قرار بگيريم.

نيم‌فصل دوم دور مقدماتي ليگ برتر بسکتبال از 16 آذر برگزار مي‌شود و صنايع در نخستين بازي ميهمان استقلال قشم است.

صنايع در حال حاضر رده هفتم را به خود اختصاص داده است.



تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, | 14:56 | نویسنده : mahdi

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیچوان روز گذشته در حالی در هفته نوزدهم لیگ بسکتبال چین مقابل «فوشان» به برتری 112 بر 106 رسید که حامد حدادی، یار ایرانی‌اش و ارزشمندترین بازیکن آسیا را 42 دقیقه در اختیار داشت.

حدادی در این مدت موفق شد 12 امتیاز، 12 ریباند، یک توپ ربایی و یک بلاک شات را داشته باشد و دبل دبل کند. دبل دبل زمانی رخ می‌دهد که دو مورد از شاخص آماری بازیکن دو رقمی شده باشد.

ملی پوش ایرانی سیچوان با کسب 12 ریباند، بهترین ریباندر میدان نیز شناخته شد. وی در چند بازی گذشته تیمش هم دبل دبل کرده بود.

مایکل، هم تیمی حدادی در سیچوان در این مسابقه با کسب 41 امتیاز نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشت و پر امتیازترین بازیکن میدان بود.

فوجیان هم که صمد نیکخواه بهرامی را در اختیار دارد، امروز به میدان نرفت. این تیم فردا به مصاف شانشی می‌رود.



تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, | 14:53 | نویسنده : mahdi

عنایت آتشي در مورد كيفيت بازيهاي نيم فصل اول سوپرلیگ بسكتبال به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در آغاز لیگ امسال مشكلاتي سد راه تيم‌ها و باشگاه‌ها بود كه تجمع اين مشكلات باعث كاهش كيفيت بازي‌ها شد اما با گذشت زمان، تداوم تمرينات و مسابقات، هفته به هفته كيفيت بازیها افزايش يافت، بازيكنان در معرض مسابقات آماده‌تر شدند و تيم‌ها شناخت بهتري از داشته‌هايشان پيدا كردند.

وی در مورد مقايسه ليگ امسال با ليگهاي گذشته ادامه داد: به هيچ وجه مقايسه نمي‌كنم چون مقايسه هيچ دردي از بسكتبال دوا نمي‌كند. تیمها با گذشت زمان خود را پيدا می کنند و بازيكنان از لحاظ بدني آماده‌تر می شوند. اگر فرصت کافی به آنها داده شود، راندمان کار هم بالا می رود.

نتایج تیم ملی به زحمات مربیان لیگ برمی گردد


كارشناس بسكتبال با اشاره به رابطه لیگ با تیم ملی تصريح كرد: قدرتمندي ليگ در هر كشور به تقويت تيم ملي آن كمك مي‌كند زيرا ليگ محل قدرت گرفتن بازيكنان تيم ملي هر كشور است. نگاه به گذشته هم نشان می دهد که تيم ملي قوی، نتيجه‌ي ليگ با كيفيت است زيرا از دهه 80 به امروز همه بازيكنان تيم ملي يا اكثرشان از دل همين ليگ بيرون آمده‌اند. اگر مي‌بينيد تيم ملي كشورمان ساختار قوي دارد و نتايج و شرايط عالي است به زحمات مربيان ليگ بر مي‌گردد.

وي عنوان كرد: خوشبختانه بسكتبال ما پيشرفت كرده و در جايگاه بسيار بالايي قرار دارد. به جرأت مي‌توان گفت هم اكنون بسكتبال ما قدرت مطلق آسيا است.



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد