تاريخ : دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, | 20:57 | نویسنده : mahdi

 هفته دهم لیگ برتر با پیروزی تیم های دانشگاه آزاد،مهرام،همیاری زنجان،فولاد هفت الماس،پتروشیمی بندرامام و افرا خلیج فارس به پایان رسید.



ASHM4759





عکس:اشکان مهریار


در بازی اول تیم های ذوب آهن و دانشگاه آزاد در اصفهان به مصاف هم رفتند تیم دانشگاه آزاد این دیدار را با برتری مقابل میزبان خودبه پایان برد و در جایگاه سوم جدول باقی ماند.

مهرام و شهرداری گرگان  نیز در تهران بازی دهم خود را برگزار کردند.گرگانی ها در دقایق ابتدایی کوارتر اول از میزبان خود پیش افتادند اما در ادامه بازی تیم مهرام تیم برتر میدان بود و در نهایت نیز با شکست تیم شهرداری گرگان دهمین پیروزی این فصل خود را کسب کرد.

دیدار تیم های همیاری زنجان و صنایع پتروشیمی ماهشهر در زنجان به سود تیم میزبان به پایان رسید.تیم همیاری با کسب پنجمین پیروزی این فصل خود در رده پنجم جدول ایستاد.صنایع پتروشیمی ماهشهر در رده هفتم جای گرفت.

صنایع فولاد هفت الماس در بازی مقابل نیروی زمینی موفق شد این دیدار خانگی خود را با اختلاف خوبی به پایان برساند و چهارمین پیروزی این فصل خود را ثبت نماید.

 

پتروشیمی بندر امام در حالی موفق به شکست تیم فولاد ماهان سپاهان شد که بازی تا لحظات پایانی پایاپای پیش می رفت اما در نهایت تیم میهمان با اختلاف 4 امتیاز موفق به شکست میزبان خود فولاد ماهان سپاهان شد و همچنان سایه به سایه مهرام در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

افرا خلیج فارس و استقلال زرین قشم آخرین بازی این هفته را در تهران برگزار کردند.بازیکنان افرا در حالی که کوارتر اول از حریف خود عقب افتادنددر ادامه بازی علاوه بر جبران امتیازات از دست رفته موفق به کسب چهارمین پیروزی این فصل خود شدند.

 



تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, | 21:20 | نویسنده : mahdi

NBA بامداد امروز در حالی پیگیری شد که 'میلواکی باکس' پس از 12 شکست 92 بر 85 'بوستون سلتیکس' را برد/ در دیگر دیدار حساس بامداد امروز 'کلیولند کاولیرز' 97 بر 93 'شیکاگو بولز' را از پیش رو برداشت + تابلوی نتایج


به گزارش «نسیم»؛ نتایج سایر دیدارهای بامداد امروز به شرح زیر است:
واشنگتن ویزاردز 108 - آتلانتا هاکس 101
ممفیس گریزلیز 88 - بروکلین نتس 97
دالاس موریکس 106 -مینه‌سوتا تیمبروولز 112
سن‌آنتونیو اسپرز 106 - هیوستون راکتس 112
فینیکس سانز 104 - یوتا جاز 112



تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, | 21:6 | نویسنده : mahdi

قطار سوپر لیگ بسکتبال به ایستگاه ششم رسید.


ASHM4759



پنج هفته دیگر تا پایان نیم فصل باقی است و هفته به هفته با افزایش حساسیت بازی ها دیدار های زیبایی را از تیم های لیگ برتری شاهد هستیم.

در هفته ششم مسابقات نیز 6 دیدار دیگر برگزار خواهد شد.اولین بازی این هفته مصاف تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و هفت الماس قزوین است که ساعت 15:00 در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد. تیم دانشگاه آزاد برای رسیدن به امتیاز 11 تلاش می کند و نماینده استان قزوین نیز در اندیشه کسب دومین پیروزی این فصل خود خواهد بود.

4 بازی دیگر این هفته به صورت همزمان ساعت 16برگزار می گردد.استقلال زرین قشم و پتروشیمی بندر امام در قشم ششمین بازی این فصل خود را انجام می دهند.استقلال زرین قشم برای کسب سومین پیروزی خود کار دشواری مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ خواهد داشت.

صنایع پتروشیمی ماهشهر و  نیروی زمینی در ماهشهر رودر روی هم قرار می گیرند.با توجه به جایگاه این دو تیم در جدول بازی نزدیک و پایاپایی را در این دیدار شاهد خواهیم بود.

افرا خلیج فارس در گرگان نیز بازی دشواری را برای رسیدن به امتیاز 8 در جدول رده بندی  مقابل تیم شهرداری گرگان در پیش دارد.

فولاد ماهان سپاهان در اصفهان میزبان تیم همیاری زنجان است.هر دو تیم دو پیروزی در کارنامه دارند با این تفاوت که ماهانی ها یک دیدار معوقه از هفته اول خود را هنوز برگزار نکرده اند و از این رو این بازی نیز از جمله بازی های زیبای این هفته لیگ می تواند باشد.

 



تاريخ : جمعه 8 آذر 1392برچسب:, | 21:16 | نویسنده : mahdi

هفته پنجم مسابقات لیگ برتر با انجام شش بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار گردید و تیمهای مهرام، پتروشیمی و ذوب آهن همچنان بدون شکست به کار خود ادامه دادند.

 

 ASHM9703

در اولین بازی هفته تیمهای مهرام تهران و فولاد ماهان سپاهان در ورزشگاه آزادی مقابل همدیگر قرار گرفتند که تیم میزبان موفق شد بازی را با نتیجه 66-83 به نفع خود به پایان ببرد. 

 

در ماهشهر تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد در دیداری راحت تیم نیروی زمینی را با شکست مواجه نماید و در دیگر دیدار این هفته ذوب آهن اصفهان در خانه خود تیم شهرداری گرگان را شکست داد.

 

در زنجان تماشاچیان این شهر شاهد دیداری نزدیک و حساس میان تیمهای همیاری این شهر و دانشگاه آزاد تهران بودند که در پایان این تیم میهمان بود که با دست پر از زمین خارج شد و توانست میزبان خود را 62-67 مغلوب نماید.

 

تیم هفت الماس قزوین در پنچمین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر پذیرای تیم استقلال زرین قشم بود که این دیدار مهیج در وقت قانونی به تساوی کشیده شد و در پنج دقیقه وقت اضافه تیم استقلال زرین قشم موفق شد میزبان جوان خود را با نتیجه 79-83 شکست دهد.

 

در آخرین دیدار انجام شده این هفته تیم افرا خلیج فارس موفق شد تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر را شکست دهد تا رقابتهای میان جدول همچنان حساس و نزدیک دنبال شود.

 

در پایان هفته پنجم مسابقات تیم مهرام تهران با 10 امتیاز صدرنشین مسابقات است. دانشگاه آزاد با 9 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیمهای ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی بندرامام(با یک بازی کمتر) در تعقیب صدرنسین می باشند.

 

رقابتهای هفته ششم روز دوشنبه یازدهم آذرماه پیگیری خواهد شد.



تاريخ : جمعه 8 آذر 1392برچسب:, | 21:11 | نویسنده : mahdi

هفته چهارم دور رفت مسابقات سوپر ليگ Aبانوان به پايان رسيد.



meraj-kermanshah


سالن بسكتبال مجموعه ورزش آمنه با ميزباني تيم روناي تهران محل برگزاري هفته چهارم دور رفت  مسابقات سوپر ليگ A بانوان بود.

در اولين بازي اين هفته از گروه الف  تيمهاي رشد دانه گرگان و وحدت آريا تهران به مصاف هم رفتند.اين بازي نزديك و پاياپاي در نهايت با نتيجه 78 بر 73 به سود نماينده گرگان خاتمه پيدا كرد.

دو تيم همشهري رونا و كوشاي تهران در دومين بازي اين هفته به مصاف هم رفتند رويارويي اين دو تيم نيز با برتري 71 بر 53تيم كوشا به پايان رسيد.

ديدار تيم هاي آرارات و هواپيمايي معراج كرمانشاه از گزوه ب مسابقات يكي از زيباترين ديدار هاي سوپر ليگ بانوان بود. از زماني كه سوت شروع بازي به صدا درآمد بازيكنان جوان و كم تجربه تيم معراج در مقابل بازيكنان ملي پوش و صاحب نام آرارات نمايش بسيار خوبي در زمين داشتند به نحوي كه بازي تا پايان نيمه اول در بيشتر دقايق بازي به صورت مساوي يا با اختلاف بسيار كم در جريان بود اما در نهايت اين بازي زيبا و فني كه از هر دو تيم شاهد بوديم با نتيجه 70 بر 59 به سود تيم آرارات به پايان رسيد.

در آخرين بازي اين هفته نيز تيم هاي هيئت بسكتبال فارس و كشاورز قزوين به ميدان رفتند كه در اين ديدار نيز بازيكنان تيم كشاورز با برتري محسوسي كه نسبت به حريف خود داشتند موفق شدند با نتيجه 96 بر 36 هفته چهارم را با پيروزي پشت سر بگذارند.

نتايج كامل ديدارهاي هفته چهارم به شرح زير مي باشد.


گروه الف:

رشد دانه گرگان   78              وحدت آريا تهران  73

كوشا تهران  71                    روناي تهران  53


گروه ب:

آرارات تهران  70                 هواپيمايي معراج كرمانشاه  59

هيئت بسكتبال فارس  36               كشاورز قزوين   96

 



تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, | 13:10 | نویسنده : mahdi
مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور هفته چهارم خود را پشت سرگذاشت و تیمهای پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان، افراخلیج فارس، همیاری زنجان و شهرداری گرگان موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. در اولین بازی انجام شده دو تیم مهرام و دانشگاه آزاد در سالن آزادی تهران رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که تیم مهرام موفق شد همشهری خود را 65-80 شکست دهد. در گرگان تیم شهرداری موفق شد بعد از سه شکست به اولین پیروزی خود دست یابد. تیم شهرداری در سالن امام خمینی گرگان توانست تیم ماهان اصفهان را با شکست بدرقه نموده و 2 امتیاز شیرین را کسب نماید. دوب آهن دیگر نماینده اصفهان در این هفته میهمان صنایع پتروشیمی ماهشهر بود که موفق شد میزبان خود را 57-78 شکست دهد. در قزوین تیم پتروشیمی بندر امام میهمان تیم تازه وارد هفت الماس بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 48-75 شکست دهد. دیگر دیدار برگزار شده میان دو تیم استقلال زرین قشم و همیاری زنجان بود که تیم همیاری در دیداری نزدیک میزبان خود را 57-60 مغلوب نماید و در آخرین دیدار تیمهای تهرانی نیروی زمینی و افرا خلیج فارس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم افرا با نتیجه 62-70 جریف خود را شکست داد و به اولین پیروزی خود در لیگ برتر دست یافت. در پایان هفته چهارم مسابقات تیم مهرام تهران با 4 پیروزی در صدر جدول قرار دارد، دانشگاه آزاد با 7 امتیاز دوم است و پتروشیمی بندرامام با 6 امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد.